tirsdag den 31. januar 2012

Kniv

Her er min første håndlavede kniv.
Materialerne er bøffelhorn, asketræ og et knivblad fra Linaa.  http://www.linaa.dk
Jeg er ganske tilfreds med denne simple kniv.



Se se, hvad tirsdag aften gik med. Jeg måtte igen ty til symaskinen, for at lave hullerne gode og fine.
Kan nok ikke komme uden om, at det er der min stærke side er.
 Dette er skede nummer 2. Den første gik helt i vasken og tjener ikke denne blog.
Men nu er den helt fuldendt.
At lave min egen kniv er faktisk et mange års ønske. Tak Kurt Sverre.


2 kommentarer:

  1. Hej Anne-Gro
    Herligt, du har lagt din kniv ud. Jeg fik pillet lidt for lidt, fordi jeg var travlt optaget af min egen. Den er rigtig fin - og tjekket skede:-)

    SvarSlet
  2. Hej Anne-Gro. sorry det tog så lang tid for mig at blive færdig med værktøjet, men jeg kan se du klarede dig uden. Hvor ser det der bøffelhorn bare eksklusivt ud!

    SvarSlet