mandag den 18. juni 2012

Eksamen

Til min materiel design arbejde jeg med bæredygtighed og redesign. Min  problemformulering lød:

Hvordan kan genstande genanvendes og sammensættes så de bliver genbrugt i et redesign hvor genstanden ikke nødvendigvis genkendes?
Jeg udarbejdede 6 forskellige accessories af bla. et par gamle støvler, gamle håndbroderier, en margrethe skål og nogle forskellige jakker.

Billedet herunder er et udsnit af en jakke hvor jeg med håndbroderi har skrevet om min eksamen.




Jakken er en diesel jakke jeg har omformet, tilføjet gamle broderier og lavet nogle knapper af en margerethe skål.




Her er et par sko, der har været knælange støvler som stod til at skulle smides ud, da snuden blev skrabet af i et cykelstyrt. Jeg hæklede en ny snude og lagde nye såler i.








En taske af jakke, cykelslange, støvler, nederdel og skjorte.







Smykker af margrethe skål, cykelslange og Urtekramposer.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar