onsdag den 21. september 2011

Bevægelige ringe i sølv(925), blød gummi og hård plastik

Jeg var umiddelbart den eneste der mente der lå et potentiale i at lave ringe ud af en "piercingstav" i sterling sølv 925 og noget sort gummi. Jeg har derfor taget udfordringen op, og prøvet at lave nogle forsøg. Man kan meget let komme til lave noget der ikke er æstetisk, men jeg mener alligevel jeg har lavet nogle forsøg som er ok. Normalt er jeg ikke til smykker som ikke er lavet af ædle metaller, men synes det er lidt sjovt og noget sterling sølv er der da. Jeg har brugt nogle sjove knapper og en enkelt af Jane Hamiltons smukke frugtknapper. Jeg er lidt "tændt" på idéen med bevægelige smykker. Det er i hvert fald noget der fanger andres øjne. Døm selv.











Her et forsøg på at lave den samme type ring bare uden "piercingstaven".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar