fredag den 21. oktober 2011

Efterårsferiens puslerier.




Jeg har lavet en Tornerosekjole til min datter. Stor fornøjelse for os alle og meget spændende for pige på 3 år.
I Disnys tegnefilm skændes to af de tre gode feer, om Torneroses kjole skal være rød eller blå. Derfor har denne kjole et rødt skørt yderst og et blåt skørt inderst. Så kan man lege hvordan feerne hele tiden tryller med farven.




Mine første strikkede strømer nogensinde og er i gang medet par til min mand.


Pulsvarmere:-)

1 kommentar:

  1. Hvor har du været produktiv! jeg er imponeret - har du lavet det i ferien? Ja Anne og jeg har knoklet helt afsindig hårdt til sent om aftenen næsten hver dag med at forberede vores praktik. Gid jeg havde lavet en lige så fin prinsesse kjole til min datter da hun var i den alder! Hun ser så yndig ud.
    KH Merete

    SvarSlet