onsdag den 26. oktober 2011

En pink laptop kræver et laptopetui

 Jeg har købt mig en 10 tommer studiecomputer. Synes det er lidt underligt den skal ligge og rode rundt blandt bøger og andet, så den skulle da have et etui.
Min mand havde købt et stort laptopetui, da jeg skulle lave en gadget til hans mountainbike for at beskytte den mod slag fra kæden. Det har han fået, men hvad gør man med resten? Ja, man genanvender materialet til det samme som materialet var tænkt til - et laptopetui - bare til en mindre computer.
Men en colourrist som mig tager ikke til takke med et helt sort etui...  og jeg fandt en smuk hæklet blonde i farver som min farmor engang har lavet. Synes måske det er lidt synd for blonden, men den passer så fint til, og den er ikke til meget gavn i min rodekasse.


1 kommentar:

  1. hvor er den dog elegant, jeg tror du skal lave et minikursus i hvordan man håndterer en symaskine, det kunne ihvertfald jeg godt bruge knus Ida

    SvarSlet