torsdag den 24. marts 2011

Det vildeste garn.




Jeg har lige været i storbyen for at få lidt friske indput. Det fik jeg da også da jeg hørte om en ny ide der er opstået i storbyen som hedder "mere strik på gaden". Hvor folk de strikker/hækler på gaden hist og pist og udstiller det. Det er da sjovt. Gad vide hvad Bornholmerne ville sige til den slags kunst? Er det en museumsø vi bor på eller hvad? ...og hører sådan noget kun til inden døre?  Døm selv. Har fundet nogle fantastiske billeder.



I dette link kan i se billederne lidt tydeligere: http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Tips/2011/03/12-Cykeltema.aspx

 
DETTE MÅ I SE!
I må gøre jer selv denne tjeneste at gå ind på denne side! Det er en hjemmeside hvor i finder verdensomspændende STRIK PÅ GADEN. Det er faktastisk. Det er desværre ikke tilladt at kopiere billederne, så i må selv stå for klikkene:-)  





2 kommentarer:

  1. Hej Anne jeg ved ikke om det er kunst men morsomt er det.. jeg tror bar ikke vi bliver populære hvid vi for eksempel gav englen ved Allinge kirke et hæklet tørklæde på eller hvis gæssene i Åkirkeby fik benvarmere.. det ville se sjovt ud og nok er vi en musæumsø mennn.. måske standerene på rønne torv havde brug for lidt hæklerier ....

    SvarSlet
  2. Hej Ida.
    Jeg synes faktisk dine ideer er rigtig gode. Jeg kunne ved lejlighed godt finde på at tage en tur på torvet i Åkirkeby næste gang jeg kommer der. Men lad kirken have sin engel i alt sin pragt.
    Jeg mener, det ville være helt på sin plads, at vi, sikkert som det eneste materiel design hold på Bornholm nogensinde og efter at håndarbejdsseminariet er lukket, kom ind i kampen med mere strik på gaden.

    SvarSlet