tirsdag den 15. marts 2011

Uro er blevet til ro

Jeg har nu længe været frustreret over min uro. Den har skabt en del uro i mit hoved. Jeg har været fast besluttet at holde mig til at arbejde med en vægtstang mellem kontraster af knuder og knaster. Jeg låste mig fast på bl.a. materialet sugerør. Hvilket jeg undervejs overvejede om det bremsede min arbejdsproces. Jeg var meget tæt på at give op. Jeg har prøvet mange forskellige ting med de sugerør. Jeg har prøvet at flette dem, de har ligget i pres natten over, jeg har syet dem flade... ja der har faktisk været sugerør overalt i huset (til min 2 årige datters store glæde). Men nu tror jeg det er lykkedes at få et godt resultat. Sugerørene skal bruges i deres helt egen "naturlige" form og det virker. Jeg er lettet over at jeg nu er kommet videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar